Hotline pro servisní zákazníky: +420 603 438 639
  • TECOM
  • TECOM
  • Servery a storage
  • TECOM
  • Notebooky a počítače
  • TECOM
  • Servis a správa IT
  • TECOM
  • Školení a projekty
  • TECOM
  • Kontakty a o nás
  • TECOM

Servis

  • Servis
  • Reference
  • Servisní dohled
Servisní dohled

Servisní dohled výpočetní techniky v kostce

Řízení servisních činností výpočetní techniky podléhá ve společnosti TECOM spol. s r.o. implementovanému systému řízení jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001.

Typy servisního dohledu:

s měsíčním paušálem garantovaná cena, provedení servisního zásahu včetně určení, do kdy přijede technik na servisní zásah a další služby navíc.

Co získá zákazník se servisním paušálem:

  • definovaná doba reakce = doba, do kdy přijede technik na servisní zásah
  • možnost vzdáleného dohledu
  • zvýhodněné sazby servisních hodin
  • cenové zvýhodnění při nákupu nového HW a SW
  • pravidelná údržba techniky
  • havarijní servis
  • telefonický uživatelský hotline
  • návrhy a konzultace dalšího rozvoje výpočetní techniky
  • evidence softwaru - provádíme kontrolu všech nainstalovaných programů a seznam předáme zákazníkovi

A co nabízíme navíc:

  • po celou dobu servisu kontrolu výdajů za servis a pravidelná měsíční vyúčtování
  • zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy PC, serveru a tiskárny
  • zapůjčení tiskárny v případě potřeby zdarma
  • na hodiny v rámci paušálu neúčtujeme dopravné
  • návrhy a konzultace dalšího rozvoje výpočetní techniky poskytujeme bezplatně
  • školení produktů Microsoft za speciální ceny(např.: Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
Tyto služby pomáhají našim zákazníkům snižovat riziko nefunkčnosti vybavení v kancelářích nebo provozovnách.Kromě servisního dohledu také nabízíme klasický servis kancelářské a výpočetní techniky přímo v naší firemní budově.

 
Servery a storage Notebooky a počítače Servis a správa IT Školení a projekty O nás a kontakty
Copyright © 2008 TECOM spol. s r.o.
Odebírat novinky RSS 2.0
Hotline pro servisní zákazníky: +420 603 438 639